2009/01/29

INTERVIEW WITH AKON ABOUT MICHAEL


When listening to the radio, always there is a song of yours. Even Michael Jackson has called you into their service ...

Akon: That was one of my best, and most embarrassing telephone calls in my life. Of course, I know the voice of Michael, but when I called, I thought it's one of my jokes agent. Still, I repeat, they will cease to be someone else. Then after that, when my agent, and Michael said at the same time, I realized it.

Then you went into the studio to shoot a song that you wrote?
Akon: We were on the same wave, have the same ideas and šíleli completely the same tunes. I soon to hear the new album by Michael! I was very surprised how great and modest man Michael Jackson is.

You felt with him as equal partners?
Akon: Yes. I think we became even some friends. One day Michael said that the Go down to the cinema - but in normálného, public venues. I couldn 't understand how you want to do without running davového madness of his presence, but he and I, we used a bedouin scarf and a movie sliped indistinguishable.

Czech translate:
Když posloucháme rádio, vždy se objeví nějaká tvoje píseň. Dokonce i Michael Jackson tě povolal do svých služeb...
Akon: To byl jeden z mých nejlepších, a zároveň nejtrapnějších telefonátů v mém životě. Samozřejmě, že znám Michaelův hlas, ale když mi zavolal, myslel jsem si, že je to jeden z vtipů mého agenta. Pořád jsem opakoval, ať přestane být někým jiným. Pak teprve po tom, kdy můj agent a Michael promluvili najednou, jsem si to uvědomil.

Pak jste šli do studia natočit nějakou píseň, kterou jsi napsal?
Akon: Byli jsme na stejné vlně, měli stejné nápady a šíleli úplně ze stejných melodií. Taky to brzy uslyšíme na novém albu Michaela! Byl jsem moc překvapený jak skvělý a skromný člověk Michael Jackson je.

Cítil ses s ním jako rovnocenný partner?
Akon: Ano. Myslím si, že jsme se stali i nějak přáteli. Jednoho dne Michael řekl, že zajdem do kina - ale do normálného, veřejného kina. Nechápal jsem, jak to chce udělat bez spuštění davového šílenství z jeho přítomnosti, ale on i já jsme si nasadili beduínský šátek a proklouzli do kina nerozeznáni.

No comments: